Pembroke

Idag i Pembroke, tyvärr så har min kamera flippat ut +  att batterierna är på laddning och sladden till mobilen är hemma så några bilder från hamnen är inte tagna. Inte mycket att se heller egentligen, rätt fult här. Hittade däremot en fin bild på min båt, Bro Anton. Hon är en kemtanker som ägs av Broström. För dagen lastar  vi Benzen Heartcut, inte jätteinsatt i precis vad det är men det är otroligt cancerogent, dvs att det framkallar cancer om man andas in det. Därför har våra matroser friskluftsmask på sig när de är ute på däck, ser lite kul ut men det är ju för deras egen skull.

image2
Bro Anton


Kommentarer
Postat av: Linn

Trevligt rebecca! nu får jag nåogt att roa mig om dagarna hoppas du skriver ofta :)

2008-04-09 @ 15:19:38
URL: http://linnocklind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0