Sol:)

Sol
Ser kanske inte så härligt ur som det var, båten i mitten lååångt borta är
Bro Axel, byggd från samma serie som Anton om jag inte fått fel info.


En eftermiddag som inte blev som tänkt. Hade planer på att sova eftersom jag inte kände mig pigg alls på förmiddagen. Ont i halsen och halvfebrig när jag vaknade men det gick över mer och mer. Rätt uppe i varv efter lunch så jag tänkte läsa lite mail och nyheter. Det gick inte alls... Vi ligger ankrade igen, den här gången utanför Immingham och då snurrar båten lite beroende på strömmen och nu gjorde det att vår mottagare till internet och telefonen ombord hamnade i total skugga. Alltså nya ideér gällde och då blev de upp på däck 4 inlindad i en filt och ut i solen. Jätteskönt men lite blåsigt, därav filten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0