Vädret ändras snabbt

Trodde jag var så smart...

Öppnade min ventil fullt när jag gick ner och tränade här för en timma sen och tänkte det var skönt att vädra ut och få lite svalt.

Att det skulle börja regna tänkte jag inte en tanke på men såklart. Tur att jag har en gullig styrman som bor mittemot mig som såg detta och gick in och stängde ventilen och sen kom ner i gymmet och talade om det.

Förstår mig inte på vädret alls, imorse så var det moln på himlen och havet var alldeles svart vid sjutiden. Vid tiofikat var det strålande sol men ganska blåsigt och så vid halv två regn... Nu är klockan nästan tre (vi går på engelsk tid -1 timma) och det är på väg att spricka upp igen.
 

Svart hav
Imorse, strax före frukost, ankarplats Scheveningen utanför Rotterdam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0