Tack kapten..

Kom på att jag glömt en sak som jag lovade ombord innan jag fick tillåtelse att mönstra av. Att säga tack till kapten för att han löste det. Så tack JO för att jag fick komma hem:)

Fick lite halvpanik här på fm.. Telefonen ringer och visar dolt nr. Brukar till 99% vara jobbet som ringer till mig med det, så också denna gången och mina tankar hinner såklart måla upp det värsta. Att de ringer för att säga att de bokat flyg för mig imorrn bitti och att de är dags för jobb igen. Så var det inte och jag kan lättad andas ut igen, det är ju drygt 4 veckors skön ledighet till kvar innan jag lyfter ett finger igen vad det gäller jobb.


På vägen hem, enda stunderna himlen var blå, när vi flög..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0