Fredag

Fredagkväll - och slabb, men jag hittade inget som föll mig i smaken. Eller jo i och för sig så är ju winegum gott. Men. Jag vet precis hur det slutar med de 1kg påsarna.. Den är slut på söndag. Har blivit så fler än en gång.

Gick till kapten och sa att jag vill ha mer godis till slabben. Men du äter ju inte godis fick jag till svar. Det hade han läst här i bloggen. Haha ja delvis sant. Förra törnen åt jag inte godis. Nu äter jag det på lördagar (och ev rester på söndagen). Plus min julkalender (jepp man får ha sån till och med de år man fyller 20, sen tar man en chokladkalender och låtsas det är till katten..) Där får man lite godis varje dag men det r nyttigt:)

Till slut så gick kapten med på att beställa godis om några hamnar när det kan passa. Jag önskade panda lakrits men de kanske han inte kan trolla fram som den andra kapten brukar göra. Så vi får se. Jag ska skriva en lååååång önskelista på andra saker som kan gå bra.


Kommentarer
Postat av: Kapten

Skriv du en låååång lista så skall vi se vad "jultomten" kan fixa till Amsterdam.

2008-12-06 @ 00:09:03
Postat av: Pappa

Kanske jultomten kan fixa någon extra god maltwhisky också?

2008-12-06 @ 20:04:41
Postat av: Rebecca

Haha jag ska fråga snällt..

2008-12-06 @ 21:37:30
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0