Övningen


Haha mm vi vet att det ser ut som vi åker karusell eller nåt men vi sitter bara i frifallivbåten som är säkrad.

Övningen gick finfint. Inget jättekul att gå ner i livbåten som vanligt, det är trångt och lutar konstigt och allmänt obehagligt men ibland så är det nödvändigt och gå ner och ställa in säkerhetsbältena efter sig själv. För ens egen säkerhet ev senare.


När nån erbjuder sig att fota så får man väl ta chansen..

Överlevnadsdräkterna var varma inne trots bara jeans och t-shirt under inne idag men de är ju inte tänkta för att användas så. När det väl gäller är all värme man kan få viktig.. Är vi inte riktigt snygga?

Kommentarer
Postat av: Aurvandil

Det var den säkraste pussen jag någonsin sett!

Anton är bäst säger du, ja det mycket trevligt där men jag föredrar oceanfarten även om jag just nu skulle önska lite lugnare vatten. Efter regn kommer sol!

I Norrköping skall jag också pussas, så det så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0