Söndag

Det har varit total städhysteri här ombord på förmiddan. Matroserna fick lite ledigt från sitt leriga jobb att göra rent tankarna för att vara inne och - just det, städa.

Nu är det lugn och ro igen, söndagseftermiddag och många är lediga precis som jag. Slappar och försöker samla kraft till ev fler fighter i Wii. Gårdags bowling gick långt över förväntan. Skulle spela mot kapten,en andremaskinist och eleven och ja, jag hoppades på att inte komma sist. Att jag skulle leka hem det, ja det trodde nog ingen. Om 205 poäng är nåt att skryta med vet jag inte men men. Golf och två boxningsmatcher kvar nu.. Golfen är ett litet orosmoment medan boxningen bara är att slå..

Älskling skickade jag ner till gymmet haha. Nädå han var rastlös och ville gå och träna. Jag är snäll mot honom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0