Avslöjandet..

Okej, om det var någon jättehemlis vet jag inte, läckt och skvallrats rätt bra ombord men här kommer väl avslöjandet. Fått besök ombord, mycket trevligt sådant av min kille:) Kom igår kväll i Belfast och stannar väl runt en vecka eller så. Får se när han tröttnar eller när det passar bra.

Belfast idag men snart avgång mot Pembroke. Samma tråkväder som när vi kom till England för två veckor sen så det skulle ju vara kul att komma härifrån eller att det blev bättre väder. Men det ser ju inte så bra ut för det. Cardiff efter Pembroke och det ska tydligen vara bra shopping, inte blivit mycket av det den här gången så det blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: Aurvandil

Äntligen blev min nyfikenhet stillad!

Det måste vara kul med sånt fint besök.

Kan tänka mig att det blir lite nyhetstorka nu en vecka framåt i tiden. Ni har väl annat att göra, kan jag tänka.

Ni kan väl byta färgpatron på ankarspelen då.

Trevlig helg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0