Jag flippar på telefonen

Jag och V-sat telefonen är inte alltid överens. Jag vill kunna prata som en vanligt samtal i Sverige. Den vill spraka, skrapa och göra så att det inte hörs, den hemma hör mindre än jag. Ikväll var en sån dag när den inte riktigt ville vara med, ett tag. Sen dubbla hot om att den skulle åka i väggen rejält hårt så blev det bättre. Drygt, speciellt som nu när vi är i sjön och mobiltäckning är något vi bara drömmer om.

Enda ursäkten jag har till att jag fortfarande är uppe är att vi brassar till engelsk tid inatt och får en timma extra, alltså kan vi säga att klockan bara är halv elva. Nog för att jag inte skulle mått dåligt av att somna en stund tidigáre ändå.

Tees kommer vi till inatt. Vettinginspektion imorgon. Finns väl inte positivt att säga om det, hoppas ju på en mindre knäpp inspektör än förra gången bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0