Snurrigt

Oj, kan ha blivit lite konstigt här... Skrev i fredags att vi skulle gå då ut och ankra då, men då blev det ändrat. Vi har legat till kaj tom idag 11.00 och det var därför vi fick ännu en chans att gå iland igår. Snabba bud som gäller här och att in och ändra på bloggen, ledsen men det har legat en bit ner på listan att göra.


Hej då till vår bogserbåt

Nu är vi i alla fall på väg... Vart, ja vem vet? Två bud har jag hört idag men jag vet inte vad som är att tro på, ankring ikväll kom från nåt håll och Frankrike från annat. Men Holland, Norge och England har varit på tal så det är väl väldigt öppet kan man säga.

Killen mönstrade av här strax innan avgång, så precis att de var på väg att hissa upp landgången. Hade ni glömt att han var ombord eller ville ni ha honom kvar längre? Det är tomt men det känns okej, bara 11 dagar tills jag ska åka hem och jag har mycket att göra ombord innan jag åker hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0