Tees



Tees, ja det ligger ju i England så varför ha några som helst förväntningar på vädret... Grått och regnigt, tyvärr. Men det är en bra dag ändå. Lördag, träningsledigt för mig, tränat fyra dar och känner mig sliten och småförkyld så det är med gott samvete jag vilar. Lite småsaker att pyssla med. Vykort inhandlades i Hamburg men har inte blivit skrivna, musiken på mobilen är jag sjukt trött på så den ska bytas och lite annat. Känns rätt bra att det helt enkelt inte finns nåt annat att göra än just slappa och pyssla lite i hytten.

Vettingen är ombord men han verkar helt ok, sen får vi se om vi säger samma sak efter han skrivit sin rapport.

Kommentarer
Postat av: Aurvandil

Hoppas att vettingen gick bra.

Det gjordes en del försök från land förra gången jag var ombord med att rätta till problemet med satellittelefonen. Det misslyckades tydligen. Du får gnälla lite mer på kapten.

Natten till idag fick vi 8 mm regn och denna söndagen börjar grå och tråkig. Sitter och bloggar lite.

Postat av: Rebecca

Jag hoppas också att vettingen gick bra, iaf så verkade det som den gjorde det..Maskinrummet fick beröm att det var rent och fint liksom inredningen.



Haha nejdå inte kaptens fel med tfn ju..Han gör vad han kan när den och internet lägger av helt och hållet.



Inget vidare väder hos oss heller men vi hoppas det skiner upp igen.

2008-07-06 @ 16:04:34
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0