Trött

Varit jättetrött hela dagen idag, trodde verkligen att jag skulle somna sittandes med datorn i knät här på em men till slut så vaknade jag till liv igen och fick i mig lite frukt till fika och sen fortsatte jobba.

Brass inatt, känns rätt olägligt då jag inte tror jag varit tröttare på hela törnen och så får vi sova en timma mindre inatt.. Men det är sånt som händer och ja, vi har ju fått den här timmen extra för nån vecka sen.


Soluppgången imorse, helt sjukt hur rött allt var när jag tittade ut..

Nu är det verkligen sovdags för mig, tillbaka på svensk tid imorgon när jag vaknar och framme i Frankrike.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gu vilken vacker bild! älskar natur bilder!

2008-08-02 @ 15:09:59
URL: http://elinodegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0