Jobb

Det är ju ledighet för mig nu, trots det så har jag blivit utlurad på jobb. Imorgon bitti bär det av till Norrtälje för att mönstra på Jakob Hägg, en liten vad jag förstått forskningsbåt. En vecka ska jag vara där och jobba som kock.

Nervöst men spännande, kul att se något annat och trots allt ska det bli kul att få jobba lite som kock.

Vad jag förstått ska vi gå utanför Sthlm och vara ute ons-mån och sen åker jag hem igen nästa tisdag. Internet fungerar inte alls förutom till kaj och mobiltäckningen är väl som vanligt sådär och till och från. Därför kan det komma att bli ännu tystare än vanligt här en vecka framöver.

Kommentarer
Postat av: Sjöman

Lycka till! Hoppas det blir en bra vecka!

2008-06-12 @ 08:07:14
URL: http://hemmaochute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0