Tyst!



Det finns personer ombord som pratar mycket, och då menar jag verkligen jättemycket. Så mycket att man inte orkar höra, speciellt inte när det är en massa trams och man precis vaknat. Och då ska tilläggas att jag verkligen har bra morgonhumör, sällan någon lyckas förstöra det.

Tur då att det finns andra som är otroligt omtänksamma, i alla fall mot mig och jag har fått ett par egna hörselskydd som jag kan ta på mig om någon är för jobbig eller bara rent demonstrativt.

Fina fina blå är dem. Men, jag har sett någon gå runt med ett par i guld och det är ju finare. Så jag ska nog försöka byta till mig ett pat sådana istället om inte alla par är bortslarvade eller bara slut... 

Kommentarer
Postat av: Linda

Trevlig sommar!

2008-06-04 @ 21:21:28
URL: http://lindabjorling.webblogg.se/
Postat av: Martin

Ja, trevlig sommar tjejen! Hoppas den är och blir som du tänkt dig!

2008-06-07 @ 23:27:42
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Propellerdirektörn

Fint namn Camilla gav mig, eller hur?

Trevlig sommar önskar jag dig, memåste det vara så här tyst från dig?



Jag kanske också blir tyst när jag kommer hem. Vi går in i avmönstringsveckan på måndag!

2008-06-08 @ 11:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0