Projekt tidningar

Höll på och pysslade lite i dagrummet på fm. Bland annat röjde ur lite bland alla tidningar som finns. Slängde det som var riktigt gammalt eller fanns flera ex av. Tex så hittade jag en golftidning från 2003, två ex av samma Praktiskt Båtägande från 2006 och en massa mer. Så om någon saknar sin favoritserietidning så kan det vara mitt fel också, slängde några som var väldigt sönderlästa.


Eftersom det är söndag och alla i maskin var lediga så kunde jag smita ner och låna deras
Dymo och göra fina små etiketter och sätta på tidningsmapparna.


Värsta ordningen, måste nog säga att den hålls ganska bra också efter man har
fixat i ordning och det är ju bra för alla.

Missade fotbollen ikväll, kände inte riktigt för att se den så planeringen var inte att hinna se den faktiskt. Blev ingen film heller som tanken var men popcorn fick jag.

Dags att sova nu så jag orkar med en måndag, kan bli full fart imorgon med ev ankomst före lunch rätt mycket proviant som vi som vanligt inte vet när den kommer och ev nåt kul löst planerat för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0