Ändrade planer

Tanken var 1,5 timmas träning nu på eftermiddan men så blev det inte, tur att det finns folk som kommer och berättar för mig att det är läge och ut och sola istället. Underbart härligt, på samma däck som jag bor idag, överstyman gillade inte riktigt att jag var på monkey island, trots allt så är det en del strålning från radarn.


En annan båt försökte komma ikapp oss men dröm och glöm, vi kan trimma
vår båt om vi vill, eller hur maskin?


Min utsikt från där jag låg och solade.


Babords bryggvinge, tittut, är det nån där?

Nu ska vi fika, sen ha slabb och jag ska börja duka inför middan, jag har sett att kocken gjort i ordning en massa gott, anledningen, min födelsedag imorgon men vi trodde vi skulle vara till kaj eller på väg in så vi firar den idag istället och dricker lite vin till maten och så, mysigt!

Sen är det nog så att det får bli gymmet efter maten och allt är städat och klart om jag inte äter så mycket att jag rullar fram.

Kommentarer
Postat av: Harry

Grattis Rebecca på födelsedan

2008-05-07 @ 15:27:31
Postat av: Cheng Igge

Inte skall vi bli omkörda inte.

Jag trimmar lite och ökar varvet på turbon samt kylningen på intercoolern.

Hej va de går.

Och det har varit en fantastisk lunchtimme idag.

Sol, sol är det var jag går....

2008-05-07 @ 15:35:32
Postat av: Rebecca

Tack tack Harry:)



Bra jobbat Iggis!

2008-05-07 @ 22:06:16
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0