Ändringar

Vi är inte längre på väg till Rotterdam, nu är det Fawley som ligger vid Southampton som är vårat mål. Det som verkar lite trist med det är att jag ska mönstra av, skulle ju hem från Rotterdam på onsdag var planen. Nu sprack ju såklart den. Rejält också för vad det låter så ska vi ankra när vi kommer fram, i bästa fall till fredag men mest troligt till nästa måndag om jag förstått allt rätt.

Sånt som händer och sånt man får räkna med, förra gången fick jag stanna 10 dagar extra pga anking, kan knappast bli värre så man får försöka se det positivt och hoppas att vi får gå in imorgon trots allt.


Kommentarer
Postat av: Igge-Popp

De högre makterna har hört min bön!

Låt Rebecca vara kvar längre och pyssla om min hytt, sträcka lakanen, tömma papperskorgen och blanda saft.

Oh, tack du höga kraftfulla Makt.

Var det inte tal om att det skall bli pilot-strejk?

2008-05-13 @ 07:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0