Förmiddagen

Full fart från imorse och ta vara på all energi som jag hade. Den är inte slut än, trots 1,5 timmas bra träning som känns så är jag okej för att jobba snart.

Snyggaste skeppshandlaren kom ombord efter lunchen, provianten kom innan, redan vid tio så började det efterlysas folk men klockan var över elva innan de hade fått den ombord, segt men så är de alltid. Han kom i alla fall ombord efteråt med två paket glass. Skumt värre tycker jag efter som vi redan fått två paket. Vet inte hur många som var beställda men varför kom inte alla på en gång? Mig gör det inget dock om det är en snygg som kommer ombord. Grymt trevlig dessutom, men holländare skulle jag tro och där har jag små fördomar.

Vi har bytt kock här under eftermiddagen så jag ska gå ner och säga hej till honom, en reparatör har också kommit ombord, redan träffat honom. Han pratar en del så jag ska smita ner i maskin och förse mig med öronproppar att alltid ha i fickan om det blir för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0