Hurtiga klubben

Vi kan vara hurtiga om vi vill här ombord. Innan vi åkte iland efter lunch så frågade styrman Dennie om jag ville med iland och springa en runda efter middagen. Självklart sa jag och mitt löfte till mig själv att söndag skulle jag få vila fanns inte mer. Anledningen till det var att jag tränat bra hela veckan och så för att jag inte kände mig iform riktigt i lördags.

Det spekulerades i alla möjliga sjukdomstillstånd ombord för min räkning. Nu kan jag lugna alla med att jag är lika frisk som alltid.

En timmas jogging och det kändes knappt i kroppen, då måste man vara frisk eller hur?

Kommentarer
Postat av: Igge-Popp

För att jag fick saft idag!

Hej

Här får du något värmande.

Det finns något i en kram.

Den värmer om hjärtat, den välkomnar oss hem.

Den gör det lättare att skiljas åt.

En kram är ett sätt att dela glädje och sorg

eller ett sätt för en vän att visa att den

gillar dig för att du är du.

Kramar är till för alla som vi bryr oss om.

Från mormor till din granne eller din nallebjörn.

En kram är något fantastiskt.

Den är det perfekta sättet att visa något.



Det är underligt vad en kram kan göra för välbefinnandet.

Den fungerar överallt och på alla språk.

Kramar behöver ingen utrustning, reservdelar eller batterier...bara lite saft.

Öppna bara dina armar och ditt hjärta. Låt denna kram fortsätta och saften rinna nedför stupen efter ett pass i gymmet.

Du har fått en kram i dag.

DU HAR BLIVIT KRAMAD!



2008-05-12 @ 19:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0