Solat

Det är lycka, ren lycka och avkoppling att få gå ut och lägga sig i solen på våren och känna att den verkligen värmer.

Till alla som skrattade när jag packade bikinin för en månad sen när jag åkte ut för om utifall att vi hamnar i Medelhavet så kan jag berätta att vi idag utanför Holland har så fint och varmt väder att man kan sola.

Tog med mig filt, kudde, vattenflaska och en bok och gick upp på monkey island och la mig där i solen en stund. Så härligt och så perfekt väder, lite lite vind och massa värme, utan att stekas sönder.

Är ju väldigt ljus i hyn så att jag blir som en kräfta på våren/försommaren när jag börjar sola är mer regel än undantag, spelar ingen roll att solkrämen ständigt är med, röd blir jag ett tag ändå men sen brun. Därför fick de bli en kort stund, jag hoppas på fler sådana innan den här törnen är slut.

TD från monkey

Båtar
Bilder från monkey island

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0