Att komma hem...

Det finns två saker som aldrig slår fel när jag kommer hem från jobbet...

Det ena är att jag vaknar runt 06.00 och tror att jag försovit mig. Det har jag ju inte eftersom jag är ledig och sällan har nåt som gör att jag måste gå upp så tidigt heller hemma. Otroligt störande när man äntligen har ledigt och chans till sovmorgon.

Det andra är den obligatoriska förkylningen som kommer efter ungefär två dagar hemma. På ett sätt är det väl bättre att få den hemma eftersom på jobbet är det så full fart men man skulle ju kunna slippa den helt. Tyävärr så är det för jag vet inte vilken avmönstring i ordningen snörvligt nu men det går väl över som vanligt.


I Seinefloden (av en del kallat lerdiket) på väg till Petit Couronne i augusti 2007


Från poopen, och det blev ju inga svallvågor från oss, nej nej nej.

Kommentarer
Postat av: elin

Hej! (: Ja jag utbildar mig som sjökock. Går andra året nu. Men får se efter studenten om detta är min grejj. Visst kommer ha det här som grundutbildning men mitt intresse är naturfotograf. Så kommer nog gå en mediakurs när jag gått ut skolan. Men man kan juh alltid vara sjökock och ha naturfotograferingen på sidan om (: Finns mycket fina bilder man kan ta medans man är ute på sjön eller rättare sagt havet! (: Mycket fin blogg du har måste jag säga!!! Har tittat på den förut och tänkt kommentera men kom upp passa annat jag var tvungen att göra först. har letat efter din blogg men hittade den inte. men nu är jag inne på den! (: Jag hade en blogg tidigare här där jag skrev mesta om mitt liv. men en dag när jag skulle logga in var alla mina inlägg borta. och designen. Aja det är bara att börja om. söker någon som kan hjälpa mig att designa den för det är inte min grejj! :P hehe



Ha det bäst!

Mvh elin

2008-05-26 @ 11:09:14
URL: http://elinodegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0