Planering

Jag håller på att planerar morgondagens landgång och shopping. Kapten har blivit trakasserad med frågor, och det jag har fått fram är vi kommer till kaj sju imorgon bitti vår tid, sex engelsk tid som det är sagt nu. Angående shoppingen så ser man i alla fall IKEA från båten och så ligger allt annat där runtikring om jag inte missuppfattat. Nån som kan bära åt mig (läs följer med) har jag hittat med. Andremasken ska jobba inatt på inköraren och har då gjort alla sina timmar för morgondagen redan till frukost då. Perfekt eller hur:)

Till alla som blir oroliga på ett eller annat sätt.. Nej jag ska inte shoppa hela dagen. Är ju ledig efter lunch och tillbaka innan middan så alla kommer få mat ändå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0