Fredag

Det känns som lördag hos oss idag, varför kan jag inte sätta fingret på. Egentligen inget speciellt, allt har flutit på som planerat vad jag vet. Fler än jag som hade den känslan men vi kör på taktiken "lördag hela veckan" då.

En sak som kändes så fort vi ankrade på det nya stället var att det rörde sig lite, gungar alldeles lagom sådär att man somnar extra gott och det tackar man ju inte nej till.

Tränat för sista gången den här veckan idag, mitt upplägg för den här törnen är så (får se hur länge det går att följa..) att vardagar är träningsdagar och helgen vila och slappa. Än så länge känns det jättebra även om vissa dar är lite mindre roliga när de är dags att dra sig ner i gymmet. Vet ju att jag mår mycket bättre på alla sätt om jag tränar och klarar jag mig bara undan från att bli sjuk så kommer detta bli min första törn utan nåt som helst uppehåll i träningen. Råkat ge mig in på en utmaning när jag kommer hem som vill till att jag inte slappar till för mycket.



Dagens eller framför allt förmiddagens samtalämne var vårt minst sagt oberäkneliga internet.. Mitt och de flesta andras la av nån gång runt middan igår medans en del inte haft några som helst problem. Fattar ingenting och jag vet inte hur mycket kraft och energi som lagts ner av folk för att lösa mysteriet. Så hoppar det bara igång igen överallt när vi börjar gå igen. Ja ja.. Det lugnaste hade vart om vi hade varit utan helt.

Nu är det snart tandborstning, läsa lite bok och sova tidigt ikväll.

Ja Susanne, du hade helt rätt gällade vem som vill ha lingonsylt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0