Otroligt..

Det går inte bra..

Vi kom in igår kväll precis som planerat. Immigration kom strax före nio och de gick snabbt och smidigt. Sen har det tydligen varit lite kaos inatt med förhalning och så. När jag kom upp imorse så hade vi inte börjat lasta ens.. Då kändes det lite jobbgit. När de sen kommer och säger att de ska ta 36 timmar så kändes det ännu mindre roligt.. Vet dock inte om det är sen vi kom in igår eller sen lastningen startade imorse vid 8.. Det som är så skumt är att vi bara ska lasta lite dryga halva båten men de tar ändå så sjukt lång tid.. Ett snabbt ställe lastar oss fulla på 14 timmar..

Det kanske märks att jag är lite uppgiven just nu.. Dock blev det väl lite bätte nu när jag märkte att internet fungerar skapligt normalt igen. Känns jätteskumt när det bara försvinner eller som imorse finns där men tar en kvart att ladda aftonbladet eller så. Då kan vi lika gärna vara utan det.

Kommentarer
Postat av: Aurvandil

Nu har du gjort mig nyfiken.

Vad är det som inte går bra?

Postat av: Marias Kakburk

Tack, ja det är en väldigt fiffig och nyttig idé, om man tänker på fåglarna:)

2008-10-22 @ 14:31:37
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: Vicki

Det låter allt annat än kul, är det för att tjäna pengar av rederiet på att ni ligger på deras "mark"?

2008-10-22 @ 14:57:06
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0