På väg hem..

På hemväg nu:) Internet ombord tokdog igår.. Frågan är om det inte la av helt den här gången. Kommer konstiga ljud från antennen och inget får igång det igen..

Och på funderingen som dyker upp på vart jag tillfället befinner mig så är jag på Sturups flygplats, Malmö. Var länge osäkert vart jag skulle gå av. Till slut bestämde vi igår Simrishamn. Imorse fick jag sen världens sämsta hemresa.. Tåg imorgon så jag skulle komma hem efter 20.. Totalt värdelöst att stanna på hotell och få hela morgondagen och då i princip hela helgen också förstörd. Som tur var så fick jag det ändrat till flyg ikväll. Så jag landar vid 22 och sen är det inte så långt hem.

Avmönstringen blev med båt. Faktiskt tredje gången på rad nu otroligt nog.. Men det gick bra. Har varit en del sjö hela dagen och rätt mycket kvar när vi gick in mot Simrishamn men kapten vände båten och fick bort så gott som allt så allt var lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0