Maskinbus

Maskin har ett litet hyss för sig direkt efter lunch eller under eftermiddagarna när jag är ledig..

Rätt ofta så brukar jag vara i gymmet då precis och oftast på löpbandet som står precis vid dörren till deras omklädningsrum. Inte så bra eftersom de älskar att skrämma mej som är i min egen värld på bandet med musik i öronen.

Börjat stänga dörren för att de inte ska göra det men inte fattar de det.. Får nog låta dem hållas för jag blir mindre rätt för varje gång och de tycker det är sååå kul.

Men ska komma på en hämd, förslag tas tacksamt emot..

Kommentarer
Postat av: Vicky Palmgren

Hur kan du fortfarande bli skrämd? Kommer ihåg när vi fick dig att hoppa högt när jag var ombord. xD

2008-09-27 @ 18:31:38
URL: http://vickypalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0