Belfast

Två dagar ombord och jag är redan dagblind. Men det är väl sånt som händer och en glad överraskning att det är fredag haha:) Helt borta var jag inte men jag hade inte en tanke på att det är fredag.

Händelserik förmiddag med brandlarm. Maskin = skyldiga. Inget allvarligt utan det blev ut till brandstationen och så blåstes det av. Surt för dem som sov bara..

Lite styrketräning på eftermiddan nu och snart är det dags för fika. Eller ja mellanmål för min del. Är så himla hungrig hela tiden.. Men så har jag ju tränat och så rör jag ju på mig hela dagarna. Baconlindad kycklingfilé till kvällsmat, mums mums. Jag vill ha middag nu!

Några är iland nu och skulle shoppa lite småsaker. Mitt shoppingsug har inte infunnit sig än. Det gör inget. Vi ska vara två veckor i Göteborg snart ju, där kan jag få shoppa, massor. Om jag inte fattat fel så kommer vi ligga bra till för att ta sig till stan snabbt och smidigt = jag gillar:)

Kvällen bjuder nog på en promenad. Mitt initiativ och jag har fått med nån redan i alla fall. Känner att man får passa på att komma iland och göra såna saker i de hamnar som tillåter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0