Snart jobbdags

Börjar dra ihop sig för lite jobb igen.

Påmönstring måndag i Pembroke är det vi planerar efter nu men det spikas väl inte förrän söndag vad jag förstått.

Jobb betyder fler och betydligt bättre och intressantare uppdateringar här.

Kommer bli en rätt speciell törn tror jag, först så ska vi gå som vanligt i två veckor, sen kommer vi till Göteborg (hoppas det är sant som jag blivit informerad..) och ligger där två veckor på varv. Sen två veckor till där vi kommer gå som vanligt igen. Jag tror att tiden kommer gå väldigt fort och det blir väldigt intensivt men kul som vanligt:)


Vår lilla sötnos lär ju inte vara såhär liten heller när jag
kommer hem men det är smällar man får ta.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken söt katt =D



Tusen tusen tack för presenten =D jätte fin fotkedja eller armband =D



kramar

2009-02-13 @ 17:07:52
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/
Postat av: Molly

hej rebecca!

allt bra med dig?:) här är det bara bra :) har njutit av det soliga och varma (+1 C) vädret denna dag :) själv :) firat alla hjärtans dag?:)



vad heter det lilla charmtrollet (missen)?:)

du får ha det så bra :) take care!

kram kram

2009-02-14 @ 19:21:29
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: ALFAHANNA

Det här låter sjukt häftigt! Du är alltså...någonting på en båt? Hur funkar det?

2009-02-22 @ 16:19:13
URL: http://alfahanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0