Rotterdam

Äntligen ligger vi till kaj:) Och våra avlösare är på väg. Flyget är bokat och vi ska hem:)

Haft hur mycket som helst och göra hela dan men är nästan klar nu. En dusch, byta om och sen försöka stänga väskan. Att jag aldrig lär mig.. Min väska är inte precis liten men det är nåt med att den måste packas snudd på full hemma och sen blir den ännu fullare ombord oftast och när man ska hem blir det panik och stänga.

Tror inte jag har tid/kommer åt internet något mer förrän jag är hemma och det kanske inte blir förrän imorgonkväll/torsdag nångång. Noll planering just nu, får det inte riktigt att gå ihop med det löser sig..

Kommentarer
Postat av: Molly

hej rebecca!

har du ledigt nu?:)

du får ha det så bra :)

kramar

2009-01-06 @ 15:16:47
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0