Söndag

Åter igen så har jag snurrat till dagarna, det är söndag ju. Vad det känns som vet jag inte. Men inte som söndag i alla fall. Fast egentligen så är det rätt uppenbart med tanke på hur lugnt det är i båten.

Var helt övertygad att jag skulle vara hemma vid det här laget. Så jag var så inställd på att göra klart den här veckan och sen skulle jag vara hemma. Nu får ag istället ställa in mig på att börja en ny vecka ombord och såklart överlever jag det men det ska bli skönt att få komma hem när det väl blir.


Ge mig sommar och sol eller som de har hemma -15 och 2 dm snö..

Fråga mig inte vad för spel sjön här utanför Amsterdam har haft på förmiddan. Det har rullat som bara den till och från. Så illa att det har funnits sjösjukekänningar hos folk. I och för sig som vi redan innan visste var känsliga mot det.

Tack för julkortet Boris:) Glömt och skriva det i flera dagar nu. Vi fick det på nyårsafton. Längtar tills du kommer ombord för då får jag åka hem haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0