Torsdag

En vanlig torsdag på ett sätt men det är ändå nyårsdagen. Så det är lite trött dag ombord. För min egen del så jobbade jag till halv elva, då brukar jag redan ha somnat i vanliga fall. Sen skulle jag försöka hålla mig vaken till tolv, slutade med att älskling fick väcka mig typ en gång i minuten så att jag inte skulle somna så djupt. Somnade kanske fem över tolv, hörde inte sms som kom eller nånting. Därav inga svar.. Sorry.

Ledig nu fram till tre och det blir lugnt.. Skippar nog sova men hitade ett par nya tidningar i dagrummet. I Form och Vagabond hade kommit igår med posten ombord. Nya prenumerationer för i år. Mycket klokt den som föreslog dem. Innan hade vi bara Nostagica, Illustrerad Vetenskap och Pratiskt båtägande. Säkert väldigt bra tidningar men inget som tilltalar mig.

Vi hade lite slabb igår också och nu börjar man hitta allt som kom med förra beställningen så nu har bla. mitt önskemål Dumle hittat fram, mums mums. Kan hända att jag råkar äta lite godis eftersom påsen är öppnad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0