Hej då Gävle

Avgång för en dryg timma sedan och vi går nu tillbaka mot Riga.. Ny last där för ja, vart får vi väl se men Isle of Grain (stavas det så?), England är en hamn som det surrats om.


Imorse kl 6 (!) dök en kompis till mig upp ombord också, kul kul:) Så hann vi prata skit ett tag innan jag skickade iland både honom och killen vid tio. Sötnosarna hade en massa grejer med sig till mig. Älskling hade datasladd som funkar klockrent, tidningar och lösgodis precis som jag önskat, Claes hade choklad, marabou sommar fick jag två stooora (vill du att jag ska bli tjock?). Sen hade pappa med sig mera tidningar igår plus att de hade björkris också. Vår midsommarstång är räddad:) Blommor kom de med.. Hade inte bett om det men en stor bukett prästkragar och så lite blåklint och annat. Kommer bli kalasbra. Nu ska bara nån bygga en midsommarstång..

Tyvärr vill bilderna inte laddas upp nu heller..


Kommentarer
Postat av: Jesper

Jättekul att även ni kan få en "hemtrevlig" midsommar! Men något uteblir ju,ni e ju "vita"!

2009-06-18 @ 13:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0