Måndag

En ny dag i paradiset som vår 12-4 styrman brukar säga när han kommer ner till lunch. Idag har det varit en ny dag till ankars utanför Riga. Strålande sol när jag gick upp imorse och man blir pigg om man ser solen halv 6 på morgonen om man inte redan var det.

Inte hänt speciellt mycket, som vanligt till ankars. Eller jo, vi hade alkotest för en stund sen, som vi ska en gång i månaden.

Solen försvann någon gång under förmiddan så solandet fick bli träning och det gick helt okej men jag är riktigt less på löpband och allt vad trångt gym heter nu.. Men inte många dagar kvar så jag överlever. Börjat småfixa för avmönstringen. Inte packa dock, tror jag fått frågan om jag provpackat 3 ggr idag, från samma person..

Kommentarer
Postat av: Kjelle/Mässkalle

Tycker verkligen det är tråkigt att du slutar med din blogg, har följt den med stor behållning???? Lycka till med det du företar dig....

2009-06-23 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0