Mot Kielkanalen

Vi trodde att Martin hade kommit på ett sätt att få in bilder här trots allt men nej. Så ni får vänta lite lite till. Men när jag kommer hem så kommer det upp en hel hög bilder. Vill ni ha stora inlägg med många bilder eller lite åt gången?

Fått ordning och städat klart min hytt på förmiddan men har en del jobb kvar att pyssla med sen. Torktumlis bråkade med mig igen på förmiddan men chiefen fick liv i den rätt snabbt igen som tur var.

Haha hur ska man tolka det när motorman säger att jag är ju inventarie här på båten och att han redan saknar mig. Bästa bästa besättningen, så himla söta:)


Kommentarer
Postat av: Jesper

Känns det inte lite vemodigt att lämna när du får sådana possitiva komentarer??????

Medge att du kommer att sakna baljan lite!!

2009-06-25 @ 21:26:28
Postat av: Rebecca

Jesper: Jo självklart kommer jag sakna båten och alla som jobbar där. Det blir ju inte lättare att sluta när de säger så heller, man känner ju sig lite som svikare, fast alla stöttar ju mitt beslut egentligen:)

2009-06-26 @ 15:55:57
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0