Mot Kielkanalen

Solen lyser på oss ännu även om det börjar dyka upp oroväckande moln från nåt håll.

Snart dags att slussa in i Kielkanalen. Varit en del turer om det. Av någon anledning på var den avstäng ett tag tidigare idag och vi visste inte riktigt vad som skulle hända. Om jag förstått det rätt så hade det gått fel när de lastat en båt med parafin och det hade hamnat utanför och ev tagit eld också. Men det ordnades upp rätt snabbt och nu ska det inte vara några problem alls att gå igenom.

Många som åker hem här imorgon och när jag tänker efter så är det inte långt kvar för mig heller. Max, absolut max 2 veckor. Och hur länge är det egentligen, inte länge alls.

Kommentarer
Postat av: antonia

hur långa perioder e du ute? :) och jag har bara 4 dagar kvar! ;)

2009-06-13 @ 10:24:28
URL: http://antonianilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0