Mot Riga nu

Det gick galet fort och lossa i Rostock, vi gick redan 03 imorse.. Så jag blev lite chockad när jag vaknade imorse eftersom jag trodde vi skulle gå framåt lunch. Men det är rätt skönt att vara på väg igen. Riga är nästa stopp, jetfuel/flygbränsle ska vi lasta vad jag har förstått och troligtvis ska det till Arlanda. Vilket innebär att vi troligtvis lossar det i Gävle. Matroserna sliter ute på däck med tankrengörningen eftersom vi gått med naphta innan.

Nu är det popcorntajm och ta det lugnt resten av kvällen och så ladda för en ny vecka. Fast det känns som att det är lördag idag.. Hmm.. Det lär ju ha ändrat sig tills imorgon när jag vaknar tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0