Onsdag:)

Blev ingen landgång igår. Ryktades att vi skulle vara klara redan vid 22 tiden med lastningen och sen rann det bara ut i sanden. Avgången blev runt 02 (jag sov men har källor). Sen dess så har vi åkt båt i solskenet. Och blåsten.

Framme i Kielslussen runt 17 imorgon om vi fortsätter så här. Vårt flyg går på fredag eftermiddag, varför kan man fråga sig när det går ett imorgon kväll (som ser lite tajt ut just nu dock) och ett fredag morgon. Sa till kapten att jag vill hem och med nöje tar morgonflyget, för jag vill hem och skulle behöva fixa grejer innan helgen hemma men nej nej. Man ska bo på hotell och sova ut och bla bla bla. Jag vill hem.

Vi har haft lite svensk mobiltäckning i och med att vi går rätt nära Gotland. Passade på och ringa ett par samtal som väl gick okej, lite sprak och nån gång bröts det men tror vi lyckades prata om allt vi skulle och lite till.

Får frågan här ombord titt som tätt hur det känns nu.. Att jag ska hem och det kanske är slut här. Tror att andra tycker det är jobbigare än vad jag tycker och så sa jag att "ja, ni kan ju alltid få nån som är hemskare än mig " Till svar fick jag "Jo visst men du är i alla fall snäll" Jag tar det som en komplimang och visad uppskattning från den personen som sa det:)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jao,gutar och Gotland går alltid att lite på ;)

2009-06-24 @ 22:40:18
Postat av: Don Hjort

Hej Rebecca.

Vad sägs om att ta färjan från Kiel i kväll och sedan tåget i morrnbitti?? Hemma vid 12 ca.

2009-06-25 @ 06:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0