Amsterdam

Det blev en fullspäckad eftermiddag, jag drog ner och tränade men hann träna en timma innan de ringde och sa att det var proviant. Inte 5 minuter före utan när den redan stod på däck så fick jag veta.. Inte så smidigt kanske för jag kunde ju inte gå ner i träningkläder och ta in den. Det tog väl till runt fikat innan det mesta var i ordning. Ny färsk frukt och mjölk känns väldigt bra att vi fått. Äntligen kan man börja äta frukost som vanligt igen. Alltså jag äter, inte det men får komma på nya lösningar varje dag istället för gröt. Jag klarar verkligen inte longlifemjölken och gröt utan mjölk går inte heller. Kräsen..

Kom lite saker till slabben med. Choklad, till mig. 10 kakor tror jag, inga 20 kg haha. Det var mera lagom det som kom. Fast alla dem är ju inte till mig, eller jag tror inte det i alla fall. För mer än en eller två hinner jag inte äta upp innan jag ska hem. Det är inte alltför länge kvar (försöker jag intala mig själv..).


Systerbåten Bro Atland (som låg bredvid oss på ankarplatsen) kom och gick förbi oss på eftermiddan, knäckande att vi kom och la oss efter dem till ankars och sen fick gå in först. Anton är bäst, så är det.

Kommentarer
Postat av: Miss Agda

Det är så roligt att läsa om olika människors vardagar och din vardag är minst sagt annorlunda :-)

2009-06-04 @ 18:21:06
URL: http://www.missagda.blogspot.com
Postat av: Jesper

Hehe,hallå. Longlife mjölken e ju bara sååå god!!!

Har hittat den här hemma med...

2009-06-04 @ 19:28:20
Postat av: Rebecca

Jesper: Hmm faktum är att vi fick Euroshoppers longlifemjölk i Terneuzen.. Så jag började misstänka då att den fanns hemma med. Får kolla affären hemma sen, eller inte..

2009-06-04 @ 21:37:20
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då var jag ombord ;) Och vi stog där och undrade vem i h****te som ville jobba på en sån båt ;-)

2009-06-14 @ 12:47:47
URL: http://sjogurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0