Vad som händer sen..

Som ni kanske redan sett (annars kolla nu!) så har det kommit upp lite bilder trots allt. Fick maila hem dem och sen ta hjälp att lägga upp dem. Tack pappa:)

Repen frågade mig tidigare idag hur det kändes att bara ha kanske bara fyra dagar kvar av sjölivet.. För det är så det är. Om fyra dagar eller så mönstrar jag av från Bro Anton. Sen väntar 2 månaders ledighet och sen ska jag faktiskt börja skolan igen är det tänkt.
Det känns bra, jättebra faktiskt. Allt utom att jag inte kommer tillbaka hit, för trots allt så trivs jag väldigt bra här. Har inte ens kunnat drömma om en bättre besättning eller trevligare människor. Tror inte att någon av er kunnat missa det. Hade nog inte kunnat tro det när jag gick ut skolan och efter en månads vik. på en annan båt hamnade här, jobbade en törn, två törnar och förra sommaren erbjöds fast jobb och tog det. Att jag verkligen skulle stanna så länge på samma båt..
Nu har det gått ett år till och jag känner fortfarande att jag trivs. Kanske ännu bättre för varje dag, med folket. Men inte med att vara borta från familjen. Det räcker för mig nu, jag är otroligt motiverad att börja plugga igen nu och då är det väl dags. Två år med jobb har varit precis lagom.

Ska vara tjänstledig till en början så visst finns alltid möjligheten att gå tillbaka om skolan inte är det jag hoppas men jag är inte orolig. Jag vet vad jag vill nu. Dock vet man ju inte om det blir något litet inhopp någonstans på lov eller så.

Vad som kommer hända med bloggen vet jag däremot inte riktigt.. Startade ju den för att skriva av mig här ombord och lägga ut bilder. Men den kommer inte bara försvinna. Inte jag heller. Tror att jag kommer fortsätta blogga, kanske startar jag en ny men då får ni veta det här. Tills vidare så kommer allt dock vara som vanligt här.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa bröllopet var så fint :) och man blev ju lite avis :D

2009-06-22 @ 11:00:48
URL: http://annasara.net
Postat av: Jesper

Nä vad synd! Jag som alltid ser fram mot din sida

när jag kommer hem. Men,lycka till med studierna.

2009-06-23 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0