Äntligen fredag..

Äntligen fredag:) Tiden går så fort men ändå inte.. Känns som vi varit här lääänge men ändå om vi nyss dockade in.

Jag börjar känna av det höga tempot som är, eller ja, en del av det är väl självvalt men ändå. I alla fall så trodde jag att jag skulle somna så fort jag hade slutat igårkväll men lyckades hålla mig vaken till nio ändå.

Ikea-planerna idag är flyttade till tisdag och på ett sätt så känns det bra för jag har massor att få undan ändå idag. ikväll kommer älskling och stannar hela helgen och imorgon så kommer mamma, pappa och småsyskonen:) Jättekul för de har inte varit här innan så det ska bli spännande att se vad de tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0