Fredericia


Sällan har man väl sett en sån fin bakgrund till nåt så tråkigt som oljecisterner.. Men blå himmel kan till och med få det att se okej ut. Om nån funderar över vilka vi kör denna last för så är en ledtråd att kolla på cisternen till vänster..


Hmm råkat bli en del bilder från poopen nu på senaste tiden. Men där är bra att fota, jag gillar färgerna med livbåten, svenska flaggan, däcket, pollarna osv.. Och så vatten såklart:)

Finns allvarliga planer för eftermiddan att gå iland en sväng. 5 min och så är man i stan/byn kan man ju inte missa. inga stora shoppingförhoppningar dock, hoppas få tag i några vykort. Annars är det mest för frisk luft och att röra sig lite som vi ska iland.

Kommentarer
Postat av: Sus

Hej Rebecca. Vi tänkte komma till Gbg och hälsa på i morogn, jag Alex och Adams mormor. Tänker att du är inne och kollar kommentarer ibland, så det vore jättegulligt om du vill be Adam ta kontakt så fort det är möjligt från båten. kan ju vara så att ni inte är där i morgon. Tack, snälla du.

2009-03-17 @ 11:07:40
Postat av: Rebecca

Sus: Jag fixar:) Helt lugnt, ska säga åt han när han kommer in på lunch alldeles strax här. Och ni är jättevälkomna:)

2009-03-17 @ 11:47:26
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0