Godmorgon

Ny vecka, ny hamn men halvtråkigt grått väder får väl sammanfatta just nu.

Två timmar till lots in till Belfast. Funderar på en landgång på em men det är nåt som tar emot, ska ju hem när som helst, eller ja, förhoppningsvis i hamnen efter den här. Shoppinglusten är inte på topp haha. Hur den nu inte kan vara det. På nåt underligt sätt så har jag fått ett rykte om mig här ombord att jag springer iland och shoppar, jämt. Så är det inte. Visst är ja rätt ofta iland men inte extremt. På slutet har jag fått höra var och varannan dag om jag shoppat/ vart iland.

Vetting ska vi få idag är det sagt, kul eller inte men det går säkert bra.

Hoppas ni får en bra dag, det ska jag ha:) Börjat småfixa lite inför avmönstring och det är så himla skönt.

Kommentarer
Postat av: tessan

Okej =) Men då vet jag =) Varit i V-ås för ngn dag sedan men då var det bara till Siba, skulle bara lämna in min data... Nästa gång när datan är klar så kan vi synas? då ska jag till v-ås igen =) Du har väl samma mobnr som förut? kram

2009-03-30 @ 09:52:41
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nja, inte ska du hem "redan"....Jag vill ju läsa varje dag om hur ni har det på båten:)

2009-03-30 @ 14:25:40
Postat av: Rebecca

Susanne: Det finns bara en lösning på problemet. Finns ju en person till här ombord som har en blogg som helt enkelt får bli lite mer aktiv haha:)

2009-03-30 @ 15:12:26
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0