Inför varvet..


Detta har vi sysslat med på eftermiddan..

Tejpat papper i gångarna, eller ja en del i alla fall än så länge. Jag tog jungman till hjälp och det var ett svettigt jobb. Men vi jobbade på rätt snabb och det blev så bra det kunde så vi är nöjda. Sen får vi se hur länge det håller men det ska komma mer imorrn eller så..

Lots 06 imorrn är det som gäller så dockar vi in runt 08. Sen är vi troligtvis torra efter lunch och då blir det fullt ös som gäller. Jag misstänker att det inte kommer att vara så strikt som vanligt med att fota så jag ska försöka ha kameran med mig. Så ni kommer inte att missa så mycket.

Till helgen droppar det in lite besök:) Väldigt trevligt såklart, älskling kommer på fredag och sen lutar det åt att en del av familjen kommer ner nån av dagarna. Ska bli himla skoj. Sen får vi se om det är nån mer som vill komma? Vi gillar besök, men vi vill veta om det innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0