Lördag

Den dåliga uppdateringen här beror på att jag har haft fullt upp, både killen och familjen här. Rundtur i hela båten såklart och både på däck, i maskin och på bryggan har jag fått hjälp och berätta om saker och så. Supergulligt ju av vår besättning som tog sig tid.

Det var verkligen uppskattat och jag tror att min bror som tar studenten till sommaren blev lite sugen på att jobba som maskinist. Men vilkoret var att vår kock var där också haha. Han lyckades muta sig in med chokladpudding till efterrätt ikväll då de stannade på middag:) Vi får vänta och se. Hur som helst var det himla kul att de fick se hur vi har det, lite lättare att förklara saker och de vet ju vem man pratar om nu och så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemma igen, kul att se hur ni har det ombord och hälsa Adam och övriga som visade oss runt och berättade, det var riktigt roligt, glöm inte kocken, maten var supergod. Hoppas vi inte hindrade er allt för mycket i det dagliga arbetet.

2009-03-07 @ 23:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0