Onsdag

Det blev en lugn gårdagskväll, ungefär halva besättningen var iland en sväng men jag såg de flesta ombord runt tio igen så då var lugnet slut. Nej då, det var ingen fara men det var väldigt lugnt när så många var borta. Jag slog på Mamma Mia filmen så fort jag slutat men hann inte se den klar igårkväll.. Hmm dök upp andra saker hela tiden.

Vi stör oss lite på att inte kunna använda vårat dagrum på fikat och efter vi har ätit.. Skitmässen är ju jätteliten plus att där röker de så där kan man ju inte vara. Men det är ju förhoppningsvis klart snart. I och för sig så vet jag inte när de ska lägga in själva golvet. Har inte sett nån av dem här idag och de har inte gjort nåt där inne.

Göteborg visar upp sig från en bättre sida än tidigare dagar idag. Inte nån sol men det verkar inte vara något regn som hänger i luften heller så jag håller tummarna för att det får vara uppehåll hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0