På väg mot Brofjorden

Lördagen är på ett sätt den bästa dagen på veckan. Ja på ett sätt är det ju ingen skillnad om man tänker att vi jobbar samma tider alla dagar osv. Men ändå, det är lite av en pysseldag för mig, andra dagarna är det en del saker som ska göras på en viss dag och då blir det mest fokus på det men lördagar, lite söndagar med så kan man göra lite det man vill för stunden. Lite extra pyssel vid middan med servetter och sånt:)

Vi är på väg mot Brofjorden nu, en timma eller så kvar tror jag. Så vi är fortfarande ute på relativt öppet vatten. Blev inget bokläsande för mig på eftermiddan men jag gick ut en sväng strax efter avgången. När solen skiner och det blåser lite varmare vindar så kunde man verkligen stå därute och bara njuta av Göteborgs vackra skärgård. Vi är inte så bortskämda med fina inseglingar tyvärr.





Med efterrättschesecaken bänkade vi oss i soffan efter middan för att se klart bandyfinalen. Eftersom jag kommer från Västerås (för dem som inte vet) så är jag såklart glad att Västerås vann. I och för sig tror jag att alla andra här också hejade på v-ås men ändå:)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag säger bara;SM-guld,SM-gulad =)

2009-03-21 @ 21:47:12
Postat av: Rebecca

Jonas: Haha japp, kan bara håll med:)

2009-03-22 @ 10:08:13
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0