Sluta planera..


Visst ser vi ut att ha det bra.. Kan säga att detta var när övningen var klar,
de väntar bara att få ok att klä av sig..


Ingenting går som man planerar här ombord, men jag försöker liksom ändå varje gång. Idag var det sanslöst mycket som bara gick att göra idag, planeringen fanns och det skulle gå bra trots allt..

Sen dyker hindren upp.. Övningar på eftermiddan såklart, inte bara en heller, brand, livbåt, oilspill och nödstyrning.. 4 st och jag hade egentligen inte en minut över. Men men man får göra en ny planering då. Som såklart gick åt skogen den med men jag har överlevt ändå.

Nya tag imorgon, fredag och vet ni.. Igår har jag vart här 4 veckor, alltså mindre än 2 v kvar till lite ledighet:)

Märktes att jag var lite stessad idag.. Finns det nåt mer irriterande när man håller på med tvätten laddat med tvättmedel och allt men glömmer att slå på den.. Det är jag i ett nötskal ibland när jag håller på med 2 maskiner och en torktumlare och går och tänker samtidigt på vad som ska med upp sen.. Sen märker jag det när jag tror att maskinen ska vara klar 45min senare typ.. Det hände 2ggr idag - klant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0