Teshopping och Rosenhill


Har ni sett.. Vi har inget namn just nu. Men man får väl se det positiva i att målningen är igång. Skorstensmärke har vi inte heller kom jag på.. Det ligger inne och väntar på att få son plats på skorsten.


MOB-båten är tillbaka också.

I eftermiddags tog jag med mig motormans tjej och så gick vi till Coop och shoppade te. Haha det såg nog lite kul ut när jag gick runt med en korg verkligen full med tekartonger. Vad gör man inte? Ärligt så bryr jag mig inte hur det såg ut. Upplysningsvis kan jag bara berätta att vi fick ihop 24 förpackningar. Så nu hoppas jag det räcker ett tag.

Kvällen spenderar vi på Rosenhill och så får vi se vad det blir där. Kanske bowling eller nåt. Inte alltför sen kväll bara hoppas jag men blir det så får jag väl överleva. Skulle väl behöva sova för imorgon kommer det att bli sent, väldigt sent och väldigt trött på onsdag för en stor del av besättningen. Vad vi ska göra avslöjar jag senare. Jag fick förresten ringa till Rosenhill och boka tid de hämtar oss. Jag som älskar att ringa sånt.. Inte, men jag överlevde och har blivit bättre. Sen var det bra att det var jag som pratade eftersom jag pratade med dem om bokbyte förra veckan.

Kommentarer
Postat av: Aurvandil

Jag kan se er två tjejer framför mig med en hel shoppingvagn full med te. Vad tänkte expediten tro?

Har du inga bilder från gruvan? Det måtte se rörigt ut där.

Postat av: Jesper

Det är alltid skoj att ligga på varv efter som d känns såå skönt att få vatten under kölen igen!

Plus att mycket ar till d bättre...

2009-03-11 @ 14:46:22
Postat av: Rebecca

Aurvandil: Haha ja hon får tro vad hon ville:) Nja det är rätt dåligt med bilder där nerifrån.. Men jag ska se om det går att ordna kanske.



Jesper: Ja jo så är det ju. Ska bli skönt att komma härifrån snart, lite lugnare, tillbaka i rutiner osv.

2009-03-11 @ 20:04:35
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0