Torsdag

Världens bästa Claes kom ner från Stockholm idag, bara för att hälsa på. Gissa om jag blev glad:) Har inte sett honom på månader. Imorgon kommer älskling, jag blir ännu gladare och under helgen dyker delar av familjen upp, kalas:)

Varit en sväng på stan nu för att shoppa födelsedagspresenter till småsyrrorna som har fyllt/fyller år nu i helgen. En snabb sväng och sen lämnade jag Claes vid hans bil.

Så nu är det dags att jobba igen. Får se om de slagit på vattnet igen.. Pratades om att det skulle av vid ett men vara på igen vid tre.

Kommentarer
Postat av: Kalasgott

Sv: Ja de passar varandre perfekt! Vad roligt att du ska testa den, men jag måste varna dig. Smakar du på denna så är du fast!

Haha :-)

2009-03-05 @ 17:24:06
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0