Åker båt igen:)


Busväder..

Vi har gått från Londonderry imorse och vi visste ju att det hade blåst en del igår/inatt men trodde kanske inte att det skulle vara fullt så mycket vågor när vi kom ut. Snabbt snabbt springa och få ordning och ställa undan sånt som kan rasa.

Jag har ledigt och har bara slappat på em, läst ut min bok, sen fastnade jag vid datorn till internet la ner och började på en ny bok istället.

Och ja, jag får erkänna att jag har tappat lite vad det gäller träningen. Efter varvet så har inget riktigt varit vad det var och det är lätt hänt. Men med bara några dagar kvar så prioriterar jag annat nu och hoppet är nog ute att komma igång igen ombord. Annat blir det när jag kommer hem.

Vi ska ha slabb senare. Gissa vem som är godissugen och har trakasserat kapten?

Brass inatt igen, blir ju sommartid här med. Ni kommer väl ihåg att klockorna ska en timma fram inatt? Ett vanligt brass här går bra men idag sägs det fula ord om sommartiden haha. Fråga mig inte varför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0